OPROEP: Bakkers gezocht voor 800 Nieuwjaars rolletjes!!!!!!

Vorig jaar heeft een groot aantal gemeenteleden kniepertjes gebakken, de bewoners van de Hazenweg hebben ervan genoten. Dit jaar willen we het graag herhalen. De bewoners leven in grote onzekerheid. In Oekraïne gaat de oorlog nog steeds door met alle verdrietige gevolgen van dien.
Na overleg met de activiteitenleidster is er gekozen voor een nieuwjaarsbijeenkomst op zaterdag 6 januari om 15.00 uur.
Hiervoor zou het leuk zijn als er typisch Nederlandse Nieuwjaarsrolletjes gebakken worden.
Vanuit de diaconie wordt er gezorgd voor chocomelk en slagroom.
Er wonen momenteel ruim 600 mensen op deze locatie met meer dan 20 verschillende nationaliteiten.

Wat zou het fantastisch zijn als u Nieuwjaars rolletjes/kniepertjes zou willen bakken!

Doet u mee om de verschillende vluchtelingen een goed begin van het nieuwe jaar te geven d.m.v. een typisch Nederlands gebruik met een mooie betekenis. Het nieuwe jaar dat zich langzaam ontvouwt als het kniepertje. U kunt de kniepertjes op 6 januari tussen 14 30-15.00 uur brengen aan de Hazenweg, u kunt gerust blijven en de sfeer proeven.
Ook kunt de kniepertjes op donderdag 4 januari in de waterstaatskerk brengen tussen 14.30 en 15.30.
Ik heb begrepen dat velen van u deze bakkunst onder de knie hebben, kom in beweging zou ik zeggen en bak mee!

Of u mee wilt bakken en hoeveel u er wilt bakken hoor ik graag:

Corrie van Egmond, cvanegmond@waterstaatskerk-hengelo.nl tel. 074 7858213