Rainbow

Rainbow’s logeerveertigdaagse 2024

Hallo! Ken je mij nog? Ik ben Rainbow, een duif.
Misschien heb je mij wel eens voorbij zien vliegen, in de kerk bij bijvoorbeeld een peuterkleuterviering of bij kinderen thuis.

Ik ben een echte ontdekkingsreiziger. Vanuit mijn nest in de Waterstaatskerk, vlieg ik heel Hengelo en de wereld over. Op zoek naar verhalen over geloof, hoop en liefde. Dichtbij en ver weg. Ik vertel mijn verhalen en belevenissen graag aan anderen. Sinds 2021 vlieg ik tijdens de veertigdagentijd uit. Om bij kinderen in Hengelo te logeren.

Logeer veertigdaagse vanaf 18 februari 2024
Het is weer tijd om uit te vliegen. Ik ga daarom vanaf 18 februari 2024 weer op reis. Vanuit de dienst vlieg ik uit naar Hengelose gezinnen.

Thema 2024: Wat goed dat jij er bent!
Samen met kinderen wil ik aandacht besteden aan dit thema. Het is goed dat mensen er zijn voor elkaar. Op mooie en vrolijke dagen, maar ook op minder vrolijke dagen. Mag ik bij jou thuis jouw ervaringen meebeleven?

Mijn logeerverhaal delen.

Graag deel ik mijn verhaal met andere mensen om hen te laten zien hoe jullie leven en toeleven naar het feest: Pasen.

Foto’s en verhalen van mijn logeer ervaringen worden gedeeld op mijn digitale prikbord: Rainbows logeer40daagse 2024 (padlet.com) of scan de qr code

Groetjes, Rainbow