Info vieringen

Kinderen & jongeren tijdens de kerkdiensten

Jong en oud is iedere zondag welkom bij onze vieringen.

Er is voor alle leeftijden iets georganiseerd:

• 4 jaar Oppas in 009 (start voor de kerkdienst). Tijdens schoolvakanties is er geen oppas.
  • 4-12 jaar Kindernevendienst. Iedere zondag m.u.v. schoolvakanties.
    We nemen vanuit de dienst het Licht mee en gaan naar onze eigen ruimte beneden in 006. En komen voor het einde van de dienst weer terug om samen de zegen mee te krijgen.
  • Zo’n 10x per jaar is er voor kinderen uit groep 6 tot en met 8 Basiscatechese. We beginnen meteen om 10uur in onze eigen ruimte 2.07
  • 12+ jaar is er Jongerenkerk in de eigen jeugdruimte beneden (start voor de kerkdienst). Voor het einde van de dienst komen we terug om samen de zegen mee te krijgen.

Vraag gerust even aan de gastvrouw/gastheer in welke ruimte je moet zijn.

Zie Jeugd voor meer informatie over onze groepen en activiteiten in het Jeugdwerk

Zondagse eredienst
Namen en adressen van degenen voor bloemen en/of een kaart kunt u doorgeven aan: Miny Nijboer T: 291.57.47 of E: miny@nijboer.eu en Ineke Witmer T: 242.08.45 of E: inekewitmer@telfort.nl