Bereikbaarheid beheerder

De beheerder is bereikbaar voor huurders en gebruikers (binnen en buiten de kerkelijke gemeente) en voor anderen die contact zoeken met de WSK.

De activiteiten in de WSK vinden elke dag van de week plaats, van 8-22 uur. De functie van beheerder is een parttime functie (20 uur per week). Het is daarom belangrijk dat er heldere en inzichtelijke afspraken zijn over de bereikbaarheid van de beheerder zodat duidelijk is wanneer en op welke manier gecommuniceerd kan worden.

De beheerder is in principe aanwezig in de WSK op maandag t/m donderdag van 09:00-13:00 uur.

Als er een overleg nodig is dat wat meer tijd vergt (een half uur of langer), is het raadzaam om vooraf een afspraak te maken.

Daarnaast is de beheerder tijdens kantooruren van maandag t/m vrijdag van 09:00-17:00 uur bereikbaar via telefoon, whatsapp en email, zie contact voor de contactgegevens. Dat betekent dat de beheerder buiten de genoemde kantooruren niet rechtstreeks bereikbaar is voor reguliere zaken.

Voor hoogstnoodzakelijke en urgente gevallen is het mogelijk om te bellen met het WSK-urgentienummer (nog in te vullen).

Dit nummer is alleen bedoeld voor het melden van een alarm, het afstemmen van begrafenissen etc.