Herfstmarkt in en rond de Thaborkerk.

Zaterdag 21 september van 10:00-12:30 uur, is er weer de jaarlijkse Herfstmarkt in Oecumenisch verband. De opbrengsten dit jaar gaan zoals wellicht bekend, naar “Het INLOOPHUIS” aan de Wetstraat.   Zij kunnen alle hulp goed gebruiken, daar zijn géén subsidie krijgen en nu echt e.e.a. vernieuwd dient te worden in het huis.                            WIJ, (U) KUN(T)NEN HELPEN!

Dit jaar hebben wij weer van die mooie supergrote bolchrysanten in de verkoop, ook heideplanten en als de oogst goed is, mooie pompoenen. Natuurlijk zijn er ook weer allerlei aanverwante artikelen te koop voor dit goede doel. Een heerlijk moment om elkaar weer te ontmoeten bij koffie / thee en zelfgebakken

Vanaf eind augustus liggen de bestellijsten weer op de tafel in de hal van de Thabor. Ook kunt u uw bestelling opgeven bij:

Betsy Springer; betsyspr@kpnmail.nl en bij Jack ter Horst; jack@postvoormij.nl Prijs voor zo’n prachtige Bolchrysant is dit jaar weer €. 6,00 er is weer mogelijkheid om te pinnen. U DOET TOCH OOK WEER MEE! Geef ook de gewenste kleur op, u kunt kiezen uit: paars – rood – wit – bruin – geel en rosé.

Oecumenische dienst 15 september aanvang 11.00 uur in de Thaborkerk

Het thema van deze Vredesdienst is “Samen door één deur “.

Voorgangers: ds. Henk Overdijk (PKN), pastor Annette Zoet (RK) en Jolanda Valk (Doopgez. Gem.) Na de dienst is er koffie etc.

Voor jeugdactiviteiten zie: https://waterstaatskerk-hengelo.nl/jeugdactiviteiten/