Gesprekskring 40+

Zo’n 8 keer per jaar komt deze groep bij elkaar. We spreken over alles wat ons bezighoudt in ons dagelijks leven, werk, gezin. En de verbinding met persoonlijk geloof, spiritualiteit en zingeving. We bespreken een thema, Bijbeltekst of een boek. Ook kunnen we een gedicht, vlog, muziek of film bespreken. Dit seizoen willen we het jaarthema ‘Van U is de toekomst’ nemen als uitgangspunt voor de avonden. Wil je ook meepraten? Welkom!

Data (onder voorbehoud van eventuele wijzigingen): 23 september, 28 oktober, 2 december, 13 januari 2022, 17 februari, 24 maart, 28 april, 9 juni om 20.00 uur in de Waterstaatskerk.

De avonden worden afwisselend begeleid door ds. Hans Wachtmeester en Jeugdwerker Marije Kooistra

Info en aanmelden bij: Marije Kooistra, mkooistra@waterstaatskerk-hengelo.nl of 06-83.07.09.81