Kaartengroep Waterstaatskerk

Ook het komende jaar is de kaartengroep weer actief.

Op de tweede dinsdag van de maand komen we vanaf 13.30 uur tot ca. 16.00 uur weer bijeen in de foyer van de Waterstaatskerk om kaarten te maken.

Ook gaat de opbrengst van de gemaakte kaarten nog steeds naar de Stichting Kleine Kracht.

De molens met de te verkopen kaarten kunt u vinden in de foyer.

Iedereen die het leuk vindt om mee te doen met het maken van kaarten of zomaar eens voor de gezelligheid wil komen kijken op de genoemde dinsdagen, is van harte welkom.

Ook doet u ons nog steeds een groot plezier als u alle door u ontvangen kaarten (dus niet alleen de kerstkaarten) bij ons inlevert. In de foyer staat een doos waarin u ze kunt doen op de tijden dat de Waterstaatskerk geopend is.

Tot slot willen wij iedereen bedanken voor alle steun en medewerking en wij hopen ook het komende jaar weer op u te kunnen rekenen.

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met Gretha Waninge, tel. 074-2421981.