Pianofestival Twente

Verfijnde akoestiek voor klassieke meesterwerken tijdens Pianofestival Twente.

Pianist GIANLUCA LUISI

In de  Waterstaatskerk in Hengelo  vertolkt de veelgeprezen Italiaanse pianist Gianluca Luisi de Fantasie in d mineur van Mozart, de Wanderer Fantasie van Schubert en een uitgebreide selectie uit het ontroerende oeuvre van Chopin.

Een unieke middag vol muzikale excellentie!

info & Kaarten

Pianist ANTONIU NAGY

In de  Hofkerk in Oldenzaal  voert het uitzonderlijk Roemeense pianotalent Antoniu Nagy tijdloze composities uit.

Met uitzonderlijke vitaliteit en een directe manier van spelen brengt deze jonge pianist onder andere de sonate op. 101 van Beethoven en de monumentale sonate in B mineur van Liszt tot leven.

U mag het niet missen!

info & kaarten

Pianoduo TORNABENE-DEFILIPPIS

Inspirerend concert in het authentieke Stift in Weerselo.

Met communicatieve kracht en een diepe orkestrale klank vertolkt het Pianoduo Tornabene-Defilippis klassieke meesterwerken van Schubert, Liszt en Ravel.

Het pianoduo Tornabene-Defilippis is ontstaan uit een langdurige vriendschap en professionele samenwerking van de twee pianisten, die begon tijdens hun studie aan het Conservatorium. Het duo studeerde met de meesterpianisten Enrico Pace, Andrea Turini en met het duo Admony-Kanazawa.

Boek nu uw kaarten!

Info & Kaarten

Ontdek alle concerten van het Pianofestival Twente en sluit je aan voor deze inspirerende muzikale reis!