Adventsmarkt 10 december in de Thaborkerk.

Op zaterdag 10 december van 10 tot 12.30 uur is er weer een gezellige markt in de Thabor. Er worden kerst- en grafstukken gemaakt a €10 en €15,00, pindakransen en vogeltaarten. Daarnaast zijn er verschillende soorten jam en gebak. Natuurlijk is er de koffiehoek voor een praatje met koffie, thee en iets lekkers. Er zijn kraampjes met allerlei spullen en artikelen voor de kerst.
U kunt uw bestelling opgeven via de intekenlijsten in de WSK en de Thabor of bij Jack ter Horst jack.k@kpnmail.nl  en Betsy Springer betsyspr@kpnmail.nl ,  tel 2781881.
Vind u het leuk om iets te bakken voor de verkoop of voor bij de koffie dan houden wij ons aanbevolen.
Bestellingen kunnen om organisatorische en logistieke redenen alleen afgehaald worden bij de Thaborkerk. Dit jaar wordt er geen erwtensoep verkocht op de markt.
Helpt u mee het goede doel te steunen de ALL4free en het Buddyproject?

• 1 jaar ago Add Adventsmarkt Thabor gepubliceerd